AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

3 Nisan 2011 Pazar

ÇİÇEK KOLYE - KÜPE - YÜZÜK TAKIMIM

Bu takımı aşağı yukarı 1,5 yıl önce yapmıştım. Çok severek kullanıyorum. Internette bulduğum bir örnekten yola çıkıp çiçeğini yaptım. Sonraki tasarım tamamen bana ait.

Detay resimleri iyi çekmemişim, daha sonra yeniden çekip yayınlayacağım.

3 yorum:

  1. İşçilik, tasarım, hepsi hepsi muhteşem!

    YanıtlaSil
  2. Yarım saattir buradayım.Daha da gezeceğim.Çalışmalarınızı çok beğendim.Size daha önce nasıl rastlamadım bilemiyorum.Harika çalışmalar.Çok temiz ve çok özenli hepsi birbirinden güzel ve özgün.Resin çalışması yapanları hiç anlamıyorum diyordum.Hazır kalıp içine bir resim yerleştirip resin döküyorlar sonrada tasarım yaptık diyorlar diyordum.Ama siz gerçekten tasarım yapıyorsunuz.Polimer kil içinde aynını söyleyebilirim.Harikasınız.Sevgiyle kalın...Takipteyim....:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hobby Dünyası, sizi burada görmek ne güzel. Güzel sözleriniz beni çok mutlu etti. Teşekkür ederim.

      Sil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?