AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

8 Nisan 2011 Cuma

POLİMER KİLLE TAMİRAT










5 yorum:

  1. Bence güzel olmuş, vurulmana gerek yok...Acaba kenarındaki altın rengindende eklesen nasıl olur,tabi bu benim fikrim naçizane...

    YanıtlaSil
  2. BAYILDIM DESEM KAFİ Mİ?
    ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ ÇOK BEĞENDİM GERÇEKTEN

    YanıtlaSil
  3. :D Kurtardık paçayı yani.
    Bu işi yeni başladığım sıralarda yapmıştım. Buraya tamirat için fikir olsun, ilham versin diye koydum.
    O zamanlar cila yerine renksiz oje kullanılabileceğini düşünüyordum. düşünemedim ki, oje aradan zaman geçince parlaklığını yitirecek, yapış yapış olacak. Şimdi ne kadar yıkasam da kirli gibi duruyorlar. Yakın zamanda bunları söküp yenisini yapacağım. Bu açıklamayı dün gece (sabaha karşı) resimleri yüklerken yapacaktım, ama uykum geldi üşendim. :)
    Altın varak kullanma fikrini çok tuttum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. hadi ama yok artık ya süper ötesi görünüyor eminim yakından da çok hoş görünüyordur ya harikasınız siz.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?