AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

13 Haziran 2014 Cuma

BİR LALE DAHA

Bu formu seviyorum. Geçen yıl benzerini yapmıştım. Ufak tefek farklılıklarla bir tane daha çalıştım. Eee bu kadar uzun zaman polimer kile ara verince İlham Amca haliyle trip yapıyor.


 





5 yorum:

  1. çok şık bir çalışma olmuş.. iyi günlerde kullanılsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Emine Hanım. Ona sahip olacak kişi için ben de aynı dileklerde bulunuyorum. Sevgiler.

      Sil
  2. Eline sağlı harika olmuş bu da.Boşver ilham trip yapsın :)
    Bu arada Nihaller çok iyiler ,büyüdüler,sana da selamları var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nalan'cığım. Eskilere öykünerek bir kaç tane daha yapıp gönlünü ettim, sonunda tribini kırdım. :))) El verdi, kocaman bir tane yeni model yaptım. Resinlerini de süreyim, kurusunlar, hepsini yayınlayacağım.
      Nihaller'in iyi olmasına sevindim, yolda ölürlerse diye korkmuştum, ama senin eline düşen iyi olmaz mı hiç. Söyle onlara sana saygıda kusur etmesinler, bu sene avans veriyorum ama seneye mutlaka çiçeklerini göstersinler :)

      Sil
  3. ayol o trip yaptığıyla dursun senin ilhamın içinde ve parmaklarında.süper!

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?